fb-pixel

Nejčastější dotazy (RunTour Virtual)

Není vám něco jasné, máte na nás jakýkoliv dotaz ohledně registrací na ČEZ RunTour, změn v registraci nebo vás něco zajímá k běhání? Kontaktujte nás na info@run-tour.cz. Odpovědi na vaše nejčastější dotazy přikládáme níže.

Mohou běžet virtuální závody také děti?

Virtuální závody jsou pouze na dospělé distance 3, 5 a 10 kilometrů. Stejně jako na klasických závodech ČEZ RunTour je dětem mladším 15 let umožněno účastnit se závodu na 3 kilometry. Závodů na 5 a 10 kilometrů se mohou účastnit pouze dospělí a dospívající starší 15 let.

Jak probíhá přihlášení na virtuální závod?

Prvním krokem je registrace zde na stránkách www.run-tour.cz, kde si zakoupíte své startovné a obdržíte potvrzovací email o zařazení na startovní listinu. Asi 14 dní před startem závodu vám poté na e-mail dorazí kód, který bude nutný pro finální přihlášení na závod, jenž bude probíhat na platformě www.myvrace.com. Na této platformě bude nutné mít rovněž založený účet, což můžete provést například jednoduše přes svůj Facebook účet. V odkazu příslušného závodu, na nějž jste zakoupili startovné, poté vložíte kód z e-mailu. Odkazy na závody budou mimo jiné v potvrzovacím e-mailu nebo je naleznete také zde na stránkách www.run-tour.cz.

Kdy mi dorazí kód k přihlášení?

V případě, že je vaše registrace již uhrazena, obdržíte kód k přihlášení na závod asi 14 dní před startem závodu na váš e-mail. V případě, že jste zakoupili startovné méně než 14 dní před startem, vám kód dorazí okamžitě poté, co obdržíme platbu za registraci na náš účet.

Lze závod převést na klasický závod ČEZ RunTour?

Ano, virtuální závod lze převést na klasický závod ČEZ RunTour bezplatně vždy 14 dní do startu závodu, provést jej můžete ve svém RunTour účtu. Po této době bude převod zpoplatněn částkou ve výši 100,- Kč a bude nutné jej řešit individuálně na e-mailu info@run-tour.cz.

Lze závod převést na jinou osobu, distanci či město?

Ano, virtuální závody lze převést i na jinou osobu, distanci či město. Bezplatný převod je umožněn opět do 14 dní před startem závodu, po uplynutí této doby za poplatek ve výši 100,- Kč. Převody tohoto typu se řeší přes e-mail info@run-tour.cz.

Kdy můžu svůj běh odběhnout?

Každý závod má svůj stanovený časový termín. Zpravidla závod startuje v pátek 5:00 a končí v neděli, následující týden ve 21:00. V tomto časovém intervalu můžete závod kdykoliv odběhnout. Doporučujeme však závod nenechávat na úplně poslední chvíli pro případ, že byste chtěli závod z různých důvodů odběhnout znovu.

Co musím udělat pro úspěšné odběhnutí závodu?

Nejprve si musíte zakoupit startovné na stránkách www.run-tour.cz. 14 dní před závodem vám poté dorazí kód, kterým je nutné se přihlásit na závod na platformě Myvrace. Pozor! Zakoupením registrace na stránkách ČEZ RunTour přihlášení nekončí! Následně je nutné mít na platformě MyVrace vlastní účet a s ním spárovanou jednu z podporovaných běžeckých aplikací. V případě, že tohle všechno máte v pořádku a jste na závod úspěšně přihlášeni, stačí již jen s aplikací vyběhnout a uběhnout s ní přesně stanovený počet kilometrů vašeho závodu. Po doběhu by se vaše běžecká aktivita z aplikace měla automaticky spárovat s platformou a u kolonky závodu vám bude svítit „Úspěšně dokončeno“. Pokud se tak nestane, postupujte dle odpovědi na níže uvedenou otázku.

Odběhl jsem závod, ale na platformě Myvrace svůj závod jako splněný nevidím. Co mám dělat?

Nejprve prosím zkontrolujte, zda vám aplikace váš běžecký výkon správně změřila a zda ji máte správně spárovanou s platformou Myvrace (ve Správě aplikací je potřeba, aby u vaší aplikace svítilo zeleně „Připojeno“). Zároveň je nutné odběhnout přesně stanovený počet kilometrů (např. pokud běžím závod na 5 kilometrů, musím odběhnout přesně 5 kilometrů s tolerancí několika desítek metrů navíc). Pokud máte tohle všechno zkontrolováno a správně nastaveno a máte-li teprve krátkou dobu po odběhu, zkuste ještě chvíli vyčkat, synchronizace může v některých případech trvat až 24 hodin. V případě, že ani po této době svůj dokončený závod na platformě nevidíte, můžete svůj výkon nahrát manuálně (v menu kliknete na Správa aplikací, poté Nahrát soubor). Manuálně vložený soubor z aplikace musí být ve formátu .fit, .tcx, .gpx. Pokud se vám ani tohle nezdaří, kontaktujte prosím naši podporu.

Odběhl jsem závod, ale aplikace mi běh změřila nepřesně, co mám dělat?

Chybu aplikace bohužel nelze nijak ovlivnit a pokud k ní nastane, nezbývá než závod odběhnout znovu. Pokud byste s některou aplikací měli problémy dlouhodobě, doporučujeme vyzkoušet některé z jiných podporovaných aplikací.

Závod jsem nezaběhl podle svých představ, můžu si jej odběhnout ještě jednou?

Ano, v případě, že jste nespokojeni s vašim výkonem, můžete v základním menu svého účtu na platformě Myvrace kliknout na příslušnou závodní aktivitu a po jejím rozkliknutí zvolit Smazat aktivitu. Poté budete moci závod odběhnout znovu.

Jakou aplikaci mohu pro odběhnutí virtuálního závodu použít?

Platforma podporuje několik běžeckých aplikací, konkrétně: Garmin, Polar, Suunto, Fitbit, Nike+, adidas Running, MapMyRun, Coros, Huawei Health, Runkeeper, Health Mate, Rouvy, Decathlon Coach, Tomtom, Movescount.

Můžu použít i jinou aplikaci než ty, které jsou podporované?

Pro hladký průběh celého procesu jiné aplikace nedoporučujeme, ale teoreticky to možné je. Pokud ze své aplikace dokážete exportovat soubor ve formátu .fit, .tcx nebo .gpx je možné tuto vaši aktivitu nahrát na platformu manuálně (v menu Správa aplikací, poté Nahrát soubor).

Chtěl jsem nahrát svou aktivitu manuálně, ale nemohu přijít na to, jak to provést.

Nejprve musíte ze své aplikace exportovat vaši aktivitu v jednom z podporovaných formátů (fit, tcx, gpx). Po kliknutí na tlačítko Správa aplikací v menu platformy a následném kliknutí na Nahrát soubor se dostanete do rozhraní, kam tento příslušný soubor můžete vložit a nahrát.

Jak poznám, že jsem závod úspěšně dokončil?

V pravé části základního menu svého účtu uvidíte u svého registrovaného závodu plnou zelenou čáru s nápisem Úspěšně dokončeno. Pokud se tak neděje a závod jste již odběhnul(a), postupujte prosím dle odpovědi na výše uvedenou otázku: „Odběhl jsem závod, ale na platformě Myvrace svůj závod jako splněný nevidím. Co mám dělat?“

Kdy mi dorazí medaile za odběhnutý závod?

Balíček s medailí budeme zadávat k odeslání v týdnu po skončení závodu. Dorazit by vám tedy měl úplně nejpozději do jednoho měsíce po skončení závodu.

Je už více než dva týdny po závodě, a ještě mi nepřišel balíček s medailí, jak mám postupovat?

Balíček s medailí budeme postupovat k odeslání v týdnu po skončení závodu. Může však nastat několik důvodů (pošta, větší počet zásilek atd.) proč se doručení vašeho balíčku pozdrží a dorazí vám třeba měsíc po skočení závodu. Pokud ani po uplynutí této doby balíček nedorazí, kontaktujte prosím naši podporu a my ověříme, zda je vše v pořádku.

290805 KČ NA CHARITU

Každou registrací přispíváte na dobrou věc

ČEZ RunTour není jen o běhání. Je i o pomoci druhým. Každý rok vybíráme finanční příspěvek na charitativní subjekty. Ani letos tomu nebude jinak! 50 Kč z každého startovného poputuje na dobrou věc. Navíc také můžete přispět i dobrovolným příspěvkem v jakékoliv výši a podpořit ty, kteří to potřebují ještě více. Děkujeme!

Výsledky 2021

Velká RunTour

  1. Karel Splítek
    Karel Splítek 3784 bodů
  2. Jiří Bradáč
    Jiří Bradáč 3634 bodů
  3. Jan Svatoň
    Jan Svatoň 3608 bodů
  1. Adéla Fábry
    Adéla Fábry 3324 bodů
  2. Petra Vašinová
    Petra Vašinová 3116 bodů
  3. Soňa Barvenčíková
    Soňa Barvenčíková 2976 bodů

Malá RunTour

  1. Kryštof Vilk
    Kryštof Vilk 4544 bodů
  2. Pavel Vokál
    Pavel Vokál 4276 bodů
  3. Luboš Vachutka
    Luboš Vachutka 4272 bodů
  1. Jana Smutná
    Jana Smutná 4210 bodů
  2. Alena Tylšová
    Alena Tylšová 4136 bodů
  3. Barbora Heřmanovská
    Barbora Heřmanovská 3832 bodů

Partneři