Nejčastější dotazy

Není vám něco jasné, máte na nás jakýkoliv dotaz ohledně registrací na ČEZ RunTour, změn v registraci nebo vás něco zajímá k běhání? Kontaktujte nás na info@run-tour.eu">info@run-tour.eu. Odpovědi na vaše nejčastější dotazy přikládáme níže.

Jak na závod přihlásím své dítě?

Každý závodník, i dítě, musí mít založený svůj vlastní účet. Pokud dítě dosud nemá svůj e-mail, který je podmínkou pro jeho založení, pak je možné použít e-mail rodičů. To stejné platí v případě dalších požadovaných údajů, kterými jsou adresa bydliště či telefon. Opět vyplňujete údaje zákonných zástupců dítěte.

Co je to rodinný slevový balíček a jak ho mohu získat?

Jde o slevu na startovné nabízenou rodinám při účasti 2 dospělých a až 3 dětí ve stejném městě. Při této hromadné registraci mají děti startovné na dětské běhy zdarma (nevztahuje se na vytváření registrací pro děti na distance 3, 5 a 10 KM). Informace, jak poustupovat krok za krokem, naleznete ZDE.

Nezadal jsem nebo jsem zadal špatně variabilní symbol. Co mám dělat?

V tomto případě nás kontaktujte na info@run-tour.eu">info@run-tour.eu a pošlete nám kopii výpisu z bankovního účtu/screenshot z internetového bankovnictví, kde uvidíme, že došlo ke stržení platby. Pokusíme se vaši úhradu podle tohoto dokladu dohledat a uvést vše do pořádku.

Kdy mi dorazí startovní číslo?

Startovní číslo v elektronické podobě Vám přijde do e-mailu v týdnu před každým závodem ČEZ RunTour společně s nejdůležitějšími informacemi před startem. Fyzicky si ho vyzvednete při výdeji startovních balíčků den před závodem na prodejně Intersport nebo v den závodu ve stanu registrací.

Kde mohu zkontrolovat, že registrace proběhla úspěšně?

Úspěšnou registraci si můžete ověřit na startovní listině závodu na webu www.run-tour.cz v záložce konkrétního „Města“. Po dokončení registrace od nás odchází také potvrzení formou e-mailové zprávy na Vámi uvedený kontaktní e-mail.

Nefunguje mi heslo do mého účtu. Kdo mi s tím pomůže?

Nejprve prosím zkuste využít možnosti vygenerování nového hesla kliknutím na odkaz „Zapomněli jste své heslo?“ na našem webu v záložce Přihlášení k účtu. Pokud ani tak nebudete úspěšní, kontaktujte nás prosím přes email info@run-tour.eu">info@run-tour.eu nebo na telefonním čísle 734 689 567 (v pracovní dnech od 10 do 17 hod).

Může mi startovní balíček vyzvednout někdo jiný?

Ano, může. Pro vydání balíčku budeme chtít od přebírajícího vidět kopii Vašeho dokladu totožnosti a námi zaslaný e-mail s přiděleným startovním číslem.

Kdy a kde si mohu vyzvednout svůj startovní balíček?

Startovní balíček lze vyzvednout den před závodem v prodejně Intersport od 15.00 do 19.00 (v případě budějovického, ústeckého a kopřivnického závodu v zázemí závodu ve stejném času). Konkrétní adresy prodejen pro daná města najdete na našich webových stránkách v záložkách jednotlivých závodů/měst. Stejně tak jsou uvedeny i v propozičním e-mailu, který odchází na běžce v týdnu před závodem. A následně v den závodu ve stanu registrací od 8.00 až do samotného startu závodu (dle distance).

Nezadal jsem do předmětu platby své jméno a příjmení. Je to problém?

Problém to není, platby se párují podle variabilního symbolu. Takže pokud ten je zadán správně, bude vše v pořádku.

Lze závod převést na jiné město či jinou osobu?

Ano, převod registrace možný je. POZOR, změny je možné dělat pouze v rámci daného kalendářního roku (ne z roku na rok). V úvahu přicházejí tyto možnosti:

  • z běžce na běžce
  • z distance na distanci
  • z města na město - tuto změnu je možné provést pouze online nejpozději do páteční 17 hod týden před závodem.

Bezplatná změna registrace je možná do PÁTKU do 17 hod 3 týdny před každým závodem (výjimkou je závod v Praze, kde je změna registrace možná do PÁTKU do 17 hod čtyři týdny před závodem). Po uplynutí této lhůty je změna registrace zpoplatněna částkou 100 Kč pro distance 3, 5 a 10 KM. Přeregistrace dětských běhů na 500 metrů a 1000 metrů stojí 50 Kč. Tyto změny je možné provést každý pracovní den od 10 do 17 hod do pátku týden před závodem.

Do e-mailu napište své jméno, příjmení, původní město a distanci a zároveň i nové město a distanci, na které chcete závod převést. Pokud převádíte registraci na jinou osobu, je potřeba připojit její RTID.

Změnu registrace může udělat pouze vlastník registrace.

V případě, že se závodu ze zdravotních či jiných důvodů nemohu na poslední chvíli zúčastnit, může s mým startovním číslem běžet někdo jiný?

To bohužel nelze. Startovní číslo je vytištěno a načipováno na jméno registrovaného běžce. Pokud byste své číslo poskytli jiné osobě, pak je to prohřešek proti pravidlům a dojde k diskvalifikaci tohoto závodníka.

Mohu zaplatit jednou souhrnnou platbou dvě a více objednávek?

Pouze pokud je vytvořena rodinná registrace (skrze tzv. skupinovou správu která je podrobně popsána zde). V případě, že byly registrace vytvořeny separátně, tzn. v rámci rozdílných objednávek, pak je třeba zaplatit každou zvlášť, aby se variabilní symboly správně spárovaly s danou registrací.

Chci věnovat startovné jako dárek, ale nechci, aby o tom věděl obdarovaný.

Pro tento účel nabízíme možnost zakoupení startovného formou Dárkového poukazu. Postup je následující. Přihlásíte se do svého účtu na webu www.run-tour.cz (pokud účet nemáte, je nutné si ho nejprve založit), kliknete na záložku "Nová registrace závodu" a následně na podzáložku "Dárkový poukaz". Zadáte údaje o běžci (jméno, datum narození), ale e-mailový kontakt na Vás. Po dokončení objednávky a uhrazení platby Vám do mailu přijde elektronický odkaz na stažení „poukazu“.  Prosím, nezapomeňte upozornit obdarovaného, že pro řádné dokončení procesu registrace musí „poukaz“ ještě uplatnit na své jméno (tentokrát již ve svém účtu v záložce "Uplatnit dárkový poukaz"). Tímto krokem dojde ke spárování poukazu s účtem obdarovaného a jeho jméno se propíše na startovní listinu objednaného závodu.

Dostala jsem dárkový poukaz a nevyhovuje mi město, na které je zaregistrován. Je možné to změnit?

Změnit to lze. Zaregistrujte svůj kupon podle původních údajů a poté se nám ozvěte a my změnu zařídíme.

Chci jméno na startovním čísle, jak to mám udělat?

Vaše jméno bude na startovním čísle automaticky, pokud se zaregistrujete nejpozději 10 pracovních dní před závodem (u závodu v praze nejpozději 20 pracovních dní).

Jak a kdy se dostanu ke svým závodním fotkám a diplomu?

Vaše závodní fotografie a diplom vám budou zaslány do mailu ještě v den závodu. Diplom je pak ke stažení také na našem webu v sekci s výsledky .

Proč se pořadí netvoří podle čistého času?

Pořadí se podle čistého času netvoří proto, že oficiální čas se na závodech počítá podle pravidel atletiky tedy od výstřelu. Čistý čas má pouze informační charakter.

Kde a jak mohu zaregistrovat tandem?

Možnost vytvoření tandemu najdete ve svých RunTour účtech (varianty složení tandemu najdete v pravidlech závodu na našem webu). Zaregistrovat tandem můžete ze svého RunTour účtu. Postup je následující:

1) jeden z členů tandemu se přihlásí do svého RunTour účtu

2) klikne na záložku "Nová registrace závodu"

3) z nabízených podzáložek si vyberete podzáložku "Tandem", do určených okének doplníte RTID čísla obou účastníků, vepíšete název tandemu a potvrdíte volbu.

Platný tandem je ten, který je zaregistrovaný do páteční 20 hodiny před každým závodem on-line.

159775 KČ NA CHARITU

Každou registrací přispíváte na dobrou věc

ČEZ RunTour není jen o běhání. Je i o pomoci druhým. Každý rok vybíráme finanční příspěvek na charitativní subjekty. Ani letos tomu nebude jinak! 50 Kč z každého startovného poputuje na dobrou věc. Navíc také můžete přispět i dobrovolným příspěvkem v jakékoliv výši a podpořit ty, kteří to potřebují ještě více. Děkujeme!

Partneři

Partneři závodu Kopřivnice