fb-pixel

Flora novým oficiálním partnerem RunTour!30. červenec 2019

Flora novým oficiálním partnerem RunTour!

Flora patří do skupiny kvalitních rostlinných tuků, které jsou odborníky* doporučovány jako vhodná náhrada živočišných tuků (máslo, sádlo). Jedná se o rostlinný roztíratelný tuk vhodný na studenou kuchyni (na chléb či pečivo, přípravu pomazánek) a maštění hotových pokrmů. A my máme radost, že právě Flora je novým oficiálním partnerem RunTour!

Rostlinné roztíratelné tuky Flora jsou vyráběné z nutričně bohaté směsi přírodních olejů ze slunečnicových, řepkových a lněných semínek. V rostlinných olejích převažují nenasycené mastné kyseliny, které pomáhají udržovat zdravou hladinu cholesterolu. Některé z nich jsou navíc esenciální, tělo si je tedy neumí vytvořit samo. Do této skupiny patří i omega 3 a 6, které se přirozeně nacházejí ve všech produktech Flora. Výsledkem zařazení „dobrých“ tuků do jídelníčku bude nižší riziko srdečně-cévních onemocnění.

Produkty Flora Original a Light jsou od března 2019 nyní 100 % rostlinné varianty, vhodné i pro vegany. Jejich nové složení neobsahuje žádné živočišné ingredience. Zároveň značka Flora v roce 2019 přinesla do České republiky kampaň pod názvem „Rostlinné pondělí“, která neprosazuje vegetariánství nebo veganství jako takové, ale prosazuje konzumaci většího množství jídel z rostlinných zdrojů tak, aby byl jídelníček vyvážený.  Pokud je pro vás rostlinná kuchyně nová, budete mít příležitost k hledání nových receptů a objevování pro vás neznámých chutí a kombinací. Tím nabouráte svůj stereotyp.

Jak si sestavit jídelníček, když se rozhodnete stravovat rostlinně?

Vyvážený jídelníček o průměrné energetické hodnotě 8000-8500 kJ je složen z:

• 5–6 porcí obilovin (1 porce = plátek chleba, 1 kus pečiva nebo 100 g vařených těstovin nebo rýže)

• 5 porcí zeleniny (1 porce = 100 g zeleniny nebo 200 ml 100% zeleninové šťávy)

• 3–4 porcí ovoce (1 porce = 100 g, talířek drobných plodů nebo 200 ml 100% šťávy)

• 2–3 porcí luštěnin či jiných náhrad masa (1 porce = 250 ml sójového nápoje, 130 g tofu, 100 g vařených luštěnin)

• 3 porcí ořechů (1 porce = 10 g)

• 6 porcí rostlinných tuků a olejů (1 porce = 5 g).

flora-1_1564487154.jpg

Na stránkách „Rostlinné pondělí“ najdete více inspirací, konkrétních receptů, jak si rostlinný jídelníček sestavit.

Nemusíte ale chodit daleko, i my máme od Flory své RunTour recepty!

*Odborná společnost praktických lékařů doporučuje nahrazovat špatné tuky s vysokým obsahem nasycených mastných kyselin dobrými tuky s vysokým obsahem nenasycených mastných kyselin. Flora má vysoký obsah polynenasycených mastných kyselin, dobrých tuků omega 3 (ALA) a omega 6 (LA), které jako součást pestré vyvážené stravy při zdravém životním stylu přispívají k udržení normální hladiny cholesterolu v krvi, a tím pomáhají udržovat Vaše srdce zdravé.

Odborná společnost praktických lékařů doporučuje rostlinný tuk Flora.

Komentáře

140441 KČ NA CHARITU Každou registrací přispíváte na dobrou věc

RunTour není jen o běhání. Je i o pomoci druhým. Každý rok vybíráme finanční příspěvek na charitativní subjekty. Ani letos tomu nebude jinak! 50 Kč z každého startovného poputuje na dobrou věc. Letos navíc můžete nově přispět i dobrovolným příspěvkem v jakékoliv výši a podpořit ty, kteří to potřebují ještě více. Děkujeme!

Výsledky 2019

Velká RunTour

  1. Pavel Dymák
    Pavel Dymák 5614 bodů
  2. Lukáš Nesporý
    Lukáš Nesporý 5500 bodů
  3. Jan Svatoň
    Jan Svatoň 5474 bodů
  1. Veronika Králová
    Veronika Králová 5028 bodů
  2. Adéla Fábry
    Adéla Fábry 4444 bodů
  3. Zdenka Benčíková
    Zdenka Benčíková 4046 bodů

Malá RunTour

  1. Antonín Kos
    Antonín Kos 7482 bodů
  2. Jiří Šeratovský
    Jiří Šeratovský 7436 bodů
  3. Luboš Vachutka
    Luboš Vachutka 7398 bodů
  1. Petra Vašinová
    Petra Vašinová 7654 bodů
  2. Andrea Zapletalová
    Andrea Zapletalová 7080 bodů
  3. Lucie Skalová
    Lucie Skalová 6888 bodů

Partneři